martlmadidebloba.ge
 
     
 
თავფურცელი
მრწამსი
განმარტება
ცხოვრება
მოღვაწეობა
ცოდვები
საცდურები
გარდაცვალება
პატერიკები
წმინდანები
ისტორია
დღესასწაულები
გალერეა
კონტაქტი

საინტერესო გამოცემები

 
 
გემი - ეკლესიის სიმბოლო
     
 

ანბანური საძიებელი

აბორტი
აზრები
ათი მცნების განმარტება
ათონის ისტორია
ამპარტავნება
ანბანი
ანბანური პატერიკი
ანგელოზები
ასტროლოგია
აღზრდა
აღსარება
ბედნიერება
ბიოდინამიური მეურნეობა
ბოლო ჟამი
განკითხვა
განსაცდელი
გინება
დიალოღონი
ეკლესია
ეკლესიის ისტორია
ეკლესიური ცხოვრება
ეკუმენიზმი
ესქატოლოგია
ეფრემ ასურის სწავლანი
ვერცხლისმოყვარება
ვნებები
ზიარება
თავისუფლება
თანამედროვე მაგია
თანამედროვე ცოდვები
იესოს ლოცვა
ინდუიზმი
ინკვიზიცია
ინტერნეტი და ბავშვები
ინტერნეტ-დამოკიდებულება
იოგა
იულიუსის კალენდარი
ლიმონარი
ლიტურგია
ლოცვა
მარხვა
მეგობრობა
მეზვერე და ფარისეველი
მისტიკა
მიტევება
მკითხაობა
მოდა, შემკობა
მონაზვნობა
მოძღვარი
მოძღვრობა
მოწყალება
მსხვერპლი
მცნებები
მწვალებლობა
ნათლისღების საიდუმლო
ნარკომანია
ოკულტიზმი
რეინკარნაცია
რელიგიები
როკ-მუსიკა
რწმენა
საზვერეები
საიქიოდან დაბრუნებულები
სამსჯავრო
სამღვდელოება
სარწმუნოება
საუკუნო ხვედრი
სიბრძნე
სიზმარი
სიკეთე
სიკვდილი
სიმდაბლე
სინანული
სინდისი
სინკრეტიზმი
სიყვარული
სიცრუე
სიძვის ცოდვა
სნეულება
სოდომური ცოდვის შესახებ
სულიერი ომი
ტელევიზორი
ტერმინები
უბიწოება
„უცხოპლანეტელები“
ფერეიდანში გადასახლება
ქრისტიანები
ღვთის შიში
ღვინო
ყრმების განსაცდელები
შური
ჩვევები
ცეცხლი
ცოდვა
ცოდვები
ცოდვის ხედვა
წერილი ათონიდან
ხათხა-იოგა
ხიბლი
ხუცური
ჯოჯოხეთური ექსპერიმენტი
 
წმ. აბო თბილელი
წმ. არსენ კაბადოკიელი
წმ. კოლაელი ყრმები
წმ მარკოზ ეფესელი
წმ. მაქსიმე აღმსარებელი
წმ ნექტარიოს ეგინელი
წმ. ნინო
წმ. სვინკლიტიკია
 
ხარება
ბზობა
დიდი პარასკევი
აღდგომა
ამაღლება
სულთმოფენობა
ღვთისმშობლის შობა
ჯვართამაღლება
ღვთისმშობლის ტაძრად მიყვანება
შობა უფლისა
ნათლისღება
მიგებება
ფერისცვალება
მიძინება
პეტრე-პავლობა
იოანე ნათლისმცემელის თავისკვეთა
სვეტიცხოვლობა
გიორგობა
მთავარანგელოზთა კრება
ნიკოლოზობა
ნინოობა
 
ათონის მთა
ატენის სიონი
ბეთანია
ვარძია
იშხანი
კაბადოკია
ოშკი
საფარა
სვანური ხატები
ყინწვისი
შიომღვიმე
ხანძთა
ხახული
 

 

კანდელი

 

 

წმ. მაკარი ალექსანდრიელი და დასჯილი მღვდელი

 

ერთხელ ამ სულიერ ბერთან, დიდ მაკარისთან (ალექსანდრიელთან) მივედი და ვნახე, რომ რომელიღაც სოფლის მღვდელი მისი სენაკის გარეთ იწვა. მას სნეულებისგან, კიბოს რომ ეძახიან, ისე ჰქონდა თავი ამოჭმული, რომ თხემის ძვალი მთლიანად მოჩანდა. ის მაკარისთან განკურნებისთვის მივიდა, ბერს კი მისი დანახვაც არ სურდა. მე თხოვნა დავუწყე მაკარის, ვეუბნებოდი: „გევედრები, შეიწყალე ეს გატანჯული, რაიმე პასუხი მაინც გაეცი“.  წმინდანმა მითხრა: „ის განკურნების ღირსი არ არის. უფალმა ასეთი სნეულება იმისთვის მოუვლინა, რომ გონზე მოვიდეს. თუ გინდა, რომ განიკურნოს, ურჩიე, ამიერიდან უარი თქვას საიდუმლოთა აღსრულებაზე“. მე ვუპასუხე: „გთხოვ, მითხარი, რატომ ამბობ ამას“? ბერმა მითხრა: „ეს მღვდელი სიძვის ცოდვაში მყოფი წირვას აღასრულებდა და ახლა ამიტომ ისჯება. თუკი ის შიშით შეწყვეტს იმას, რაზედაც დაუდევრობით კადნიერდებოდა, ღმერთი განკურნავს“. როდესაც ეს სნეულს მოვუყევი, მან ფიცით პირობა დადო, რომ მღვდელმსახურებას აღარ აღასრულებდა. მაშინ მაკარიმ ის მიიღო და უთხრა: „გწამს, რომ არსებობს ღმერთი, რომლისთვის არაფერია დაფარული“? მღვდელმა უპასუხა: „მწამს“. შემდეგ მაკარიმ უთხრა: „შენ არ უნდა დაგეცინა ღმერთისთვის“. მან უპასუხა: „არ უნდა დამეცინა, ჩემო ბატონო“. დიდმა მაკარით თქვა: „თუკი შენ აცნობიერებ შენს ცოდვას და ღვთის სასჯელს, რომელიც ამ ცოდვის გამო გეწია, მაშინ გამოსწორდი მომავლისთვის“. მღვდელმა აღიარა თავისი ცოდვა და პირობა დადო, რომ მეტს აღარ შესცოდებდა და საკურთხეველში აღარ იმსახურებდა, არამედ ერისკაცებთან დადგებოდა. შემდეგ წმინდანმა მას ხელები დაადო და ის რამოდენიმე დღეში განიკურნა, თმები გაეზარდა და სახლში ჯანმრთელი დაბრუნდა, ღმერთს ადიდებდა და დიდ მაკარის მადლობდა.   

პალადი ჰელენოპოლელი, ლავსაიკონი, მაკარი ალექსანდრიელის შესახებ

 

უკან

 

 

 

 

 

 

 

 

დ ა ს ა წ ყ ი ს ი

martlmadidebloba.ge - საეკლესიო საიტი - მართლმადიდებლური ბიბლიოთეკა